Icket

Funderar på inställa kvällen. Jag kände ingen lust att vara på Arvas ikväll, faktiskt inte. Tyvärr, men så får det nog bli. Ska skriva ett återbud senare och se, men det får vi se då hur jag känner mig.

Bolidenmarknaden hade jag tänkt på, men det verkar inte som att jag tar mig dit. Så det blir nog inte.
Men någonting vill jag göra, men vad?
Finns en hel del att göra, beror bara på vad man känner att man har lust med.


Suck, saker och ting är verkligen inte som de var förut.
Förut var det dagar,timmar och nästintill minuter mellan samtal, sms och att man träffades och umgicks. Men vad är det nu? Någon vecka går, någon månad kan hinna gå.. Ingens fel, det har bara blivit så. Men det är inget jag gillar.
Jag vet inte varför jag klagar och ser de hela så negativt men förmodligen så är förklaringen i att jag tycker om personen i fråga starkt som vän och känner inte samma glöd och livslust utan. De där lät väldigt beroendeframkallande va?
Men de som inte dödar, de härdar. Men det där gör varken eller. Så förmodligen så är läget nu - de suger.

Ähh, nu ska jag sluta klaga. Nothing last forever.
Det är inte över förrän tiden är inne. Och i nuläget är den förhoppningsvis så ute som man kan bli.

=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0