Inte på hugget.

Antar att det var otur, vad vet jag? Har varit ute på sjön någon timme nu, men inte en napp fick jag. Fast man kan ju inte ha tur jämt. Tror dels att jag körde för fort, men också att jag hade fel drag. Så jag får väl försöka igen, med något annat drag och med elmotorn. Den är nu förövrigt på lagning i garaget, eller så småningom i alla fall. Nu är den väl på observation om man ska uttrycka de så.

I vilket fall som helst är jag lätt uttråkad igen. Hann nästan bli glad när jag såg en båt ute på sjön, men de var andra passagerare än ägarna till båten. Så där försvann min fiskelycka. Vad ska man hitta på nu då? Om jag inte har räknat helt fel så ska jag nu underhålla mig själv i ett x antal timmar. Närmare bestämt cirka 4-5 timmar.
Under den tiden så ska jag....

* Göra mat & äta den.

* Skura och dammsuga mitt rum.

* Eventuellt ta hundarna på en promenad.

* Ta en titt på min budget den närmsta tiden.

Sen vet jag inte.
Kanske leka kurragömma.

äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0