Skolavslutning

Att skolan är slut för min del är nog ingen nyhet för läsarna. Det har jag väl tjatat om ett bra tag nu känns det som. Sitter inne på biblioteket vid datorn där. Kände för att ta en promenad, kändes drygt att vänta inne också.

Som sagt så får vi se hur kvällen blir. Det finns mycket utelagt på schemat, frågan är var man ska närvara och när. Jag skrev tidigare att det lär bli gode lyckat, fast jag vet inte säkert längre. Jag hoppas det, men saker och ting ändras snabbare än man tror. Får se som sagt, ingenting säkert ännu.

Fridhemskolans avslutning var trevlig, detsamma gäller Sandbackas. Avslutningen i Glommers missade jag tyvärr i år, men jag lever ändå. Idag kan man då vara nöjd över vädret (tänker på de tidigare avslutningsdagarna.) Jag har ingen aning hur pass varmt det är i solen eller i skuggan, men det är då tillräckligt. Har skjorta, t-shirt och kavaj och jag svettas mer än väl. Skulle nog ha skippat något klädesplagg. Jeans har jag också, kallare blir det då inte av det heller. Mössan lämnade jag hemma, som tur var.


Hmm, hmm, hmm.
Drygt att inte ha någonting att göra.
Är egentligen för lat för att promenera och på så sätt fördriva tid.

Men men, nu ska jag väl ta och dra min kos iallafall.

Lär nog uppdatera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0