Varmt!

Nej men, jag ska inte klaga på värmen när den väl har kommit. Fast tyvärr har jag svårt att njuta fullt ut av den också. Jag har lätt för att svettas och lätt för att frysa. Kyla går att stå ut med, men värme, det klarar jag nästan inte av. I alla fall inte lika bra. Egentligen förstår jag inte varför, på något sätt så borde det vara tvärtom, men icket.

Idag har jag då varit lite duktig. Jag har startat igång golfen och varit och kört lite så att batteriet får laddas upp. Kändes skönt att få igång den igen efter en vinter utan bensinförbrukning.

Jag har deltagit i plantering av jordgubbar och ärtskidor och kört en del moped. Annars har jag inte gjort så farligt mycket. Har tagit det ganska så lugnt, suttit ute på altan under ett parasoll och svettats. Nyss så fikade jag lite multivitamindrink och mackor, gott gott.

I afton så lär jag väl inte göra särskilt mycket. Hade funderat på att titta på promenaden in mot Laponia i afton, men jag skippar det nog. Tar mig nog hem, men inte upp. Så det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0