Juldansen

Den är imorgon, men jag blev precis nyss nervös för en sak inför denna.
Jag blir själv imorgon då jag ska jobba, både de femtio minuter jag ska sitta i klädlogen plus den tid jag ska sitta i insläppet, och det råkar vara under den tyngsta perioden.
I Logen blir det förhoppningsvis något lugnare.

Men jag gruvar mig fortfarande inför det. Jag brukar klara av sådana saker själv och visst tror jag att det går även imorgon, men det kommer att bli stressigt. Tur är att man känner majoriteten eller vet iallafall vem majoriteten som kommer att vara på juldansen är. Skulle vara värre om jag gick ettan och skulle måste göra en sån här sak.

Är själv på grund av sjukdom, så ingen har hoppat av med fri vilja. Tänkte bara meddela det.

Jag är helt säker på att kvällen kommer att bli riktigt trevlig imorgon, jag längtar och det är jag inte ensam om att göra.
Jag sover på Gästis så kommer inte behöva skaffa skjuts hem eller så, det känns skönt.

Kommer hem fredag, antingen under dagen eller eftermiddagen. Lär förmodligen inte bli alltför tidigt, brukar bli så sådana gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0