Fredag

Åh så härligt med fredag! Fredagar är alltid bra dagar, så är det bara.

Den här fredagen har tillbringtats på skolan, iallafall de första timmarna. Vi såg film på båda svenskalektionerna och gjorde faktiskt något som inte var så farligt på religionen så dagen gick riktigt fort. Vi såg Frankensteins monster på svenskalektionerna. Den var ju faktiskt riktigt bra. Jag hade aldrig sett den och vi har ju om romantiken och gothic stories och sånt på svenskan så det passade ju bra.
   Sen så körde man hemåt, körde ju bil  till skolan idag, kanske inte skrev de tidigare. Men nu vet du det iallafall. Då man hade kommit hem så blev det att titta på lite C/o Segemyhr som omväxling, alltid lika bra! Sen så blev det att vara ute och gå med hundarna. Bilder från det kommer väl någon gång, dock inte här. Var iallafall med Sofie, Sofia och så förstås Bella och Alva. Det var trevligt, lätt något som bör göras om.

   Då jag kommit hem så blev det att börja med middagen, gräddstuvad pyttipanna, steka den och sen så äta. Alltid lika gott. Kvällens planer blev bekräftade nästan precis innan jag kom hem. Vi (vi som jag nämnde tidigare + jens) ska till Hampus och titta på film och så förstås Talang som är klockan åtta i Tv4. Har bara sett ett avsnitt av årets säsong, men det bruka ju vara bra så det är det ju även i år. Klockan åtta får vi se vad kvällen bjuder på.
   Det är vad som händer ikväll. Imorgon så blir det förmodligen som det ser ut nu iallafall, att fara och shoppa i Lycksele. Där finns ju ändå en del affärer som brukar ha bra sortiment, så varför inte tänkte jag =) Det kommer bli roligt, hoppas bara att det blir av. Men som det ser ut nu så blir det då så.
   Sen har vi ju förstås en söndag denna vecka, då vet jag däremot inte vad som händer. Hanna, Ronny och hundarna kommer förmodligen imorgon så då blir det väl att vara med dom eller någonting liknande. Men vi får som sagt se, jag har ingen aning ännu. Får se vad som dyker upp :-)
  
   Nu ska jag börja dra mig från datorn hade jag tänkt. Men uppdaterar väl eventuellt senare under helgen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0