Jobb och åter jobb

Så, har inte blivit så mycket skrivande senaste tiden. Men man hinner inte då man jobbar och mindre tid blir det.

Jag har jobbat en del i veckan. Jobbade måndag och tisdag, ledig onsdag och torsdag och dom dagarna har man bara tagit de lugnt. Ska jobba idag och lördag söndag.

Fredag C tur = 12.10 – 21.10
Lördag B-tur 07.30 – 17.15
Söndag S-tur 6.50 – 21.10

Är ändå härligt med delade turer. I alla fall nu då folk är i Arvidsjaur. Sist jag hade delad tur med en rast på tre timmar mitt på dagen så var de PDOL och det innebär att det inte var en själ i Arvidsjaur, nästan i alla fall.
   Så att, men det funkar ju. Blir kul att träffa alla flygare som kommit och även ickeflygare om nån förstår vad jag menar?

Hur som helst, blir en kort uppdatering här också. Talludden var hur roligt som helst. Det var där i början det var lite.. mindre skoj. Men det löste sig snabbt och kvällen artade sig till en riktigt härlig kväll. Jag vill definitivt dit på den sista Talludden för året.

Jag fick också ett samtal nyss från Poolen. De undrade om jag ville jobba kvar för hon jag jobbar för. Egentligen skulle jag ju sluta nu på söndag men istället har jag jobb till 26e augusti istället. Det blir ju några extra arbetsdagar, det gillar vi J
   Skönt att tjäna pengar och så, men mina nästa-vecka-planer går ju i stöpet. Men det gör inte så farligt mycket ändå. Jag har ju ändå ledig helgen och det är väl då de mesta händer.

Nu ska jag ta och göra mig klar och sen fara till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Kul att du fick fortsätta jobba,det visar ju oxå att du gjort ett bra jobb!!!

Hoppas du får fortsätta ännu längre.

Ha det så bra,ses kanske nån gång fram över!

Maria!

2009-08-14 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0