Uppdatering bara..

Då var man arbetslös. Men det känns ändå inte så farligt, inte efter idag i alla fall.
   Jag hade inte tänkt uppdatera så långt nu utan jag väntar med att ta ut lyckan tills jag vet om det är lycka jag ska ta ut eller tvärtom.


   Ikväll har jag i alla fall varit med Sofie och Johan. Plötsligt skrev Johan tidigare då jag satt vid datorn och han frågade om jag ville följa med till Norsjö.
   - Visst sa jag, nog är jag på. Jag har lix inget för mig så det är ju bara trevligt att se Västerbotten som omväxling.
   Sagt och gjort, efter en stund fick jag avsluta konversationerna här på msn och så bar det iväg till grannkommunen och in i samhället. Vi var på Coop Konsum och på Ica. Köpte lite godis osv. Hade tänkt att ha då vi senare skulle se film här hos mig. Så blev det också, vi såg Wallander – tjuven. Den var helt okej. Jag tyckte ändå att Kuriren var bäst av de hittills nygjorda filmerna. Men det är nog för att själva handlingen föll mig mer i smak.

   Imorgon ska jag upp till Arvidsjaur, ska och klippa mig hos Vickan kl 12.00 och efter det ska man på arbetsförmedlingen. Min ordinarie handläggare är inte där, men det gör inte så mycket. De blir nog bra bra.
   Sen ska man till Malå, umgås med Dan, var ett tag sen. På fredag ska jag hem igen, då lär de väl inte hända så mycket. På lördag är det dags för talludden, då ska man till Sorsele och framförallt Sandsele :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0