Årets sista inlägg

Det är inte varje dag man skriver blogg längre. Det var det väl i och för sig rätt så längesen det var så. Men man tar sig helt enkelt inte tid. Ofta för att man prioriterar annat eller för att man många gånger inte har någonting vettigt att skriva så för att inte tråka ut läsarna så skippar man det hellre. 
  
I vilket fall som helst så hade jag tänkt ta och skriva lite. Vanligtvis ska man väl sammanfatta året, men jag har inte riktigt resurser för det känner jag. Någonting minns man väl alltid från varje månad, men det är lättare då man sitter vid den stationära datorn där man har ett antal bilder för varje månad, tagna med mobilen. Så jag får spara min sammanfattning till nästa år istället. ;) Dvs till om ett par dagar.. Så jag skippar att överhuvudtaget skriva något om året som gått som är sammanfattningsrelaterad. Då blir de mer spännande senare.


Igår var jag ju till Skellefteå. Det var jag, Sofia, Erika & Christina. Vi hade deras föräldrars bil och det var riktigt trevligt. Kul att vara smakråd och jag fyndade även en extern hårddisk, 500 GB + liten och portabel dessutom. De andra jag köpte var en datamus. Är så ovan de här med styrplatta eller vad de nu kan tänkas kallas. Visst skulle man vänja sig men.. aja, rätt bra pris så slog då till iallafall. Clas ohlson är bra, och jag menar.. hur dålig kvalité kan en datamus ha?


Ikväll är det dags för nyårsfest/fester. Blir att äta middag hos Johan & Sofie med Oskar, Ramona, Dan, Jens, Malin och så förstås Johan och Sofie själva. Det ska bli riktigt kul! Sen får man väl se om de kommer dit fler folk eller vad som händer. Är bjuden på fler fester så vi får se hur man ska hinna med allt, om man nu ska hinna med allt. i Arvidsjaur finns alla möjligheter som jag brukar säga ;) Blir att äta mat från Restaurang Afrodite kl 18.00. Hemlagat funkar ju också men vi kände oss lite lata.

Nu sitter jag och dricker lite juice. Sägs ju vara bra med vitaminer, ska även ta mig en kaffekopp. Haha :)
Snart börjar festen, TAGGA! :-D


GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är riktigt bra smakråd också =)

2010-01-01 @ 21:59:41
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0