En kortare uppdatering om veckan som varit..

Så då tänkte jag ta och sammanfatta veckan här lite kort. Jag känner mig inte ha tid att skriva ett längre inlägg just nu så jag gör de rätt kortfattat.

I veckan har de (än så länge) varit den sista veckan på mitt jobb, eller min praktik på Turistbyrån. Det har varit en spännande vecka, en del turister, övrigt arbete och veckan har också innehållt en bra fritid. Här följer lite kort om vad jag hittat på under fritiden.

Måndag var jag en stund med Johan, Sofie, Oskar & Ramona. Det var trevligt att vara med dom ett tag. Satt och pratade lite osv. Var dags för julklappsutdelning så det var därför besöket existerade. Jag skottade även snö senare på kvällen för de kom ju en hel del.

Tisdag hade jag en middagsgäst, sen var vi ett tag med andra vänner. Så det var trevligt. :) Bra att få träna sin holländska & tyska och delvis även engelskan. Svenskan tränar man väl hela tiden om man kan säga som så.
Tog även avsked av de tyska utbytesstudenterna som varit här nu nån/några månader. Riktigt kul att lära känna dom lite. Måste definitivt till Tyskland :)

Onsdag gjorde jag inte så mycket. Jobbade ju förstås, handlade lite osv.. Det var ju lite småkyligt så man höll sig inne mestadels. Jag var ute och skottade lite snö men.. i övrigt inte mycket.

 Torsdag, då var de juldansen för Sandbackaeleverna så det var ju kul. Jag var dock aldrig in på Medan, men gick förbi där. Annars umgicks jag med vänner.

Fredag (Ikväll) vet jag inte vad som händer. Ska äta middag efter jobbet, annars ingen aning.

Lördag (Imorgon) kommer Sofia, blir att umgås med henne m.fl. Det blir definitivt en höjdpunkt! :-) Så det ska hur trevligt som helst.
Sen under helgen eller kanske efter helgen så ska jag hem till Järvträsk. Blir där till juldagen antar jag. Härligt med julfirande i Järvträsk.


Idag har jag varit ute på flygplatsen igen. Delat ut paket till testförare. Önskat de trevlig resa, god jul & tack för att de reste med FlyCar. Fick mig även en julklapp från FlyCar :-) Så de här två senaste fredagarna har varit spännande och lärorika. Jag har också fått mig en guidad tur på Arvidsjaur Flygplats. Det var lärorikt. Se hur lokalerna se ut, flygplanen osv osv.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jaa jag ser också framemot imorgon, och julafton i Järvträsk ;D om du ska till Järvträsk söndag kanske du kan åka hem med mina föräldrar, och om du ska hit 22'a så kanske du kan åka hit med Ardis föräldrar =)

2009-12-18 @ 21:01:39
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0