Tredje dagen?

It depends how I count.

Vadret ar bra. Det var cirka 14-17 grader i skuggan men det blaser en del ibland.
Jobbigt utan de sista bokstaverna i alfabetet, hoppas det gar att lasa.

Vi bor iallafall separat, fyra i en lagenhet och tva i den andra. Det suger egentligen, men det ar iallafall gangavstand till varandra  sa det fungerar val. Nu ar vi i ett internetcafe i St Pauls Bay, solen skiner utomhus, hur skont som helst.

Igar var vi pa en anstallningsintervju, det var ganska spannande men nervost. Ska nog jobba eventuellt pa ett fem-stjarnigt hotell i restaurangen, som servitorer, jag och mattias. De andra jobbar i en annan stad. Vi jobbar i St Julians, om det sager nagon nagonting.

Problemet ar att vi kan inte ett javla skit om hur det ar att servera. En sak ar saker, vi kommer att ha  javligt mkt reflektioner over allt nar vi kommer hem. Har har dem vanstertrafik och dem kor som... ja gud vet vad. Man far verkligen passa sig nar man gar over vagen.

Man kan val saga att vi hade lite otur da vi kom forsta kvallen och forsta dagen vi upplevde.. Men det tror jag ordnar upp sig anda, man vanjer sig val hoppas jag.

Jag skriver forhoppningsvis senare, har inte so mycket tid kvar har.


Kommentarer
Postat av: spanien nästa

Härligt, hur funkar det på praktikplatsen då?

2009-02-04 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0