Malta

Åh vad jag längtar! Tänk, nu är det inte länge kvar, nio dagar endast.
Det kommer att bli en oerhörd upplevelse. 

Kommer sakna alla här hemma hur mycket som helst, så jag hoppas att jag kommer höra av dem en del.
Det är väl det.. blir kul att åka tåg till Stockholm.

Jag har ju som bara åkt en gång och det är hur roligt som helst, fast det är ju roligare då det  är ljust dygnet runt så man får se omgivningen och alla ställen man åker förbi och förstås all vacker skog.

Har inte så mycket att skriva, är full av liv bara. Helt allmänt, vet inte riktigt varför. Känner lycka bara, och det är en riktigt härlig känsla.

Imorgon kör jag förmodligen till Älvsbyn, blir där till lördag.
Det är vad som händer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0