Kort uppdatering

Tänkte bara skriva ner lite om vad som händer och har hänt senaste tiden.
   För ett par dagar sedan så blev jag erbjuden att komma och hälsa på en kompis som bor nere i södra Sverige så att jag sa att jag skulle kolla upp möjligheterna. Det gick bra, vi hade båda tid och vi skulle bara spika ett datum.
   Då det var gjort så beställde jag biljetten och den kom dagen efter. Så att måndag 13e Juli åker jag med nattåg ner till Stockholm. Där byter jag till X2000 och åker till Hässleholm (tror jag) sen så åker jag buss till Ängelholm och sen därifrån till Vejbystrand där min kompis bor.

Sen så, i torsdags morgon så ringde det på hemtelefonen och det var åt mig för en gångs skull. De krisade sig med vikarier på Borgargården så att jag skulle jättagärna komma upp och jobba om fem timmar, dvs klockan tre och så skulle jag jobba kväll.
   Nog blev det så alltid. Jag körde upp till Arvidsjaur. Det var mycket på jobbet så blev väl kanske ingen succé på första dagen men det gick bra. Jag jobbade även igår, så nu torsdag och fredag denna vecka har jag gått intro.

Igår stannade man kvar i Arvidsjaur, sovde där så for hem i morse. Skulle ju jobba här i byn nu när det är SM i metarfiske så att man gatt ju vara på plats.
   Kvällen igår var riktigt rolig, det var nå se djuriskt ve folk och ja, det var riktigt härligt. Var lite överallt, i lägenheter, vid krogen och ute på raggen. Så hann med en hel del. Ich mag es!
   Nu är jag bara hem med laddaren, ska nämligen vara chaufför ikväll åt några grabbar. Så blir att fara till Malå senare och då vidare till Skellefteå. =)

Det här blir som sagt en relativt kort uppdatering. Jag ska väl skriva mer om händelser och så senare är det väl tänkt, börjar känna att jag ska gå tillbaka och vara produktiv.


Diese morgen erann ich mich von die letzte Zeit das gewesen hat. Ich sage wie ich da sagte. Ich weiß nicht was passiert hat und ich weiß nicht warum. Ich vermisse der Zeit und ich fehle alles was hier gab.

Tut mir leid,entschuldigen und .. ja, es gibt kein wörte.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriv på svenska xD

2009-07-04 @ 21:19:49
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0