Hemma

Nu är man hemma efter en kväll i Arvidsjaur.
   Det började väl egentligen med att Fredrik och Sofia ringde och frågade om jag inte skulle komma upp till Arvidsjaur där det var ös. Jag hade ju som egentligen ingen bil att ta så jag tvekade och det blev inget av det. Någon timma senare så ringde de ingen och sa att de var påväg hit för att hämta mig. Självklart var jag ju på och klockan var bara kvart över tio så inga problem.
   Någon innan kvart i elva så var de här och resan mot arvidsjaur var igång. Direkt då vi kom var vi på Statoil och handlade, sen for vi till Johan och de blev att vända tillbaka direkt till Statoil. Sen upp till Johan.
   Satt där och pratade och lite allt möjligt till ungefär 02.10, sen var de iväg hem och pratade hela vägen hem, en riktigt trevlig kväll med andra ord.

Nu hade jag bara tänkt skriva om kvällen, i nästa inlägg blir de väl eventuellt att skriva om de senaste dagarna.

Nu ska jag isäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0