Klar med skolan

Det här blir en kort uppdatering men..

Idag blev jag alldeles klar, jag har väl varit mer eller mindre klar ganska länge, men nu är de helt avslutat. Jag har städat ur skåpet, lämnat in nyckeln och allt det där.
Var sen i Arvidsjaur och gjorde lite ärenden och sånt. Nu ska jag ta och köra till Rökåberg, vara med Dan. En sån där impulsgrej, men jag gillar det :-D

Sen på Lördag blir det att fara till Arvidsjaur och vara där till.. förmodligen någon gång på morgonen. Kommer hem någon gång då som sagt ;p Men i Rökåberg blir jag bara till imorgon någon gång, får se då jag kör hem.

Såja, tänkte bara skriva det så att... ja så att de som läser bloggen vet vad jag sysslar med om dagarna här. Skriver mer sen, är lite stressad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0