Kort uppdatering av läget

Jag har egentligen inte så mycket att skriva så ibland blir det väl att man skriver mer bara för att skriva.
Jobbar idag, har varit som mest själv idag på Turistbyrån och det känns ju skönt att få ta ansvar osv.
   Det har varit ändå rätt lugnt. En tysk & sex svenskar samt en norrman är det som har varit här idag men det är ju alltid något.
   Jag har skrivit ett reklambrev som ska skickas till 350 holländare, färdigställt företagsregistret, sammanställt ytterligare några vinterpaket från bl.a Laponia och lite tyska företag. Druckit lite kaffe, vatten & ätit digestivekex samt betjänat kunderna. Det är väl lite av det jag har gjort idag, tänkte om någon är intresserad över mina arbetsuppgifter :)



Var som vanligt hem på lunch kring tolv och då fick jag lunchsällskap av Robin & Jens, så det är ju trevligt det med. Renskav & makaroner är goda grejer alltså. Mer än så kan man ju inte konstatera.


Sen fick även mitt minne sättas på spel då en kompis frågade om jag minns då hon praktiserade i Glommersträsk. Efter någon minuts betänketid så kom jag fram till att sista dagen var fredag 26e Oktober, V;43. Sen var det ju bara att räkna ut vad måndagen var för datum.
   Fredag 26e Oktober hade den dåvarande Na2 sin klassfest i Järvträsk byastuga så att jag hade ju någonting att koppla ihop det med.
   Minnet fungerar ju så sägs det, att om man kan relatera till saker och ting så minns man lättare. Den dagen hade jag även min sista dag på Norsjöskolan högstadiet med 7 ab, cd, ef & gh.

I helgen så blir det såklart att vara i Arvidsjaur, är bl.a Halloweendisco på Laponia och man har en del fester att besöka förstås. Mycket folk som kommer hit från alla möjliga ställen så det ska bli trevligt att träffa allt folk, eller de folk man vill träffa iallafall ;)
Jag ska hem imorgon är det tänkt, då ska man väl ta och börja leta efter någonting lämpligt att klä ut sig till.

Förslag någon?


Om en stund ska jag bege mig från jobbet, sen gå till Brännströms och efter det fara till Cazba och äta middag tillsammans med Ardi.
Om jag har tur fungerar min tv ikväll och jag kan titta på Inlåst i vanlig ordning.





Kommentarer
Postat av: Mary-Anne

Hej... Fin blogg.

Välkommen in till min.

Mary-Anne

2009-10-29 @ 17:24:43
URL: http://nogg.se/RonjaGinnisoZukei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0