Ännu inget internet i lägenheten

Så rubriken innebär lite kort sagt att det blir ganska sällan jag uppdaterar bloggen. Kanske är lite synd för då tappar man ju läsare, folk som inte ids kolla till slut för att det uppdateras så sällan.
Idag skriver jag mer bara för att skriva, har väl inte så mycket speciellt att skriva. Jag ska upp till Arvidsjaur idag. Far idag mest för nöjet, då slipper jag se Idol själv ikväll. Så det finns ju fördelar med allt.

 

Dessa dagar sen i måndags har jag bara varit i Järvträsk och tagit det riktigt lugnt. Men åter på måndag så väntar jobbet på Turistbyrån. Ska vara i Arvidsjaur eventuellt till på lördag, får se om det händer något roligt som gör att man stannar till dess eller om man kommer hem imorgon, det är ännu inte klart. Sen då blir man i Järvträsk till söndag och sen åker man upp till lägenheten igen då.


Nej det här får ta och bli ett kort och koncist inlägg för nu ska jag ta och göra hamburgare och sen så gå en liten promenad och sen bär det av till Arvidsjaur, ska bara packa lite kläder också.
Kändes som lite ovärt skrivande, men då vet då mina kära läsare i alla fall vad jag har för tankar för de närmaste dagarna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0