Sommarens roligheter

Den här sommaren känner jag kommer bli bra! Tänk så mycket kul sommaren har att erbjuda som man förhoppningsvis kan hinna med då man inte jobbar :) Så det får vi se framemot. Jag tänkte att jag skulle ta och skriva ner några av händelserna häromkring Arvidsjaur :) Har gjort en liten sammanställning.. Eller snarare ägnat mig åt lite festivalspaningsarbete :D



5 Juni - Talludden, Sandsele (Sorsele)

30 juni - 4 juli Boden Alive

30 juni - 4 juli Gatufesten Sundsvall

30 Juni Logen, Sjöstjärnan

1 - 3 Juli Nattivalen, Arvidsjaur

1 - 3 Juli Musik vid Malån

2 - 3 Juli Kirunafestivalen

5- 11 Dansbandsveckan Arvidsjaur

6 juli Dansgalan Vilhelmina

7 - ? Hultfredsfestivalen

7-11 Juli Stadsfesten Skellefteå

9-10 juli Storumandagarna

10 juli Midnattsrocken, Norge nånstans

16 - 17juli Holmen gungar

17 juli Hemvändarfesten Arvidsjaur

24 juli - 31 juli Motorveckan Lycksele

28 juli - 1 augusti Piteå dansar och ler

30 - 31 juli Storsjöyran

5 - 7 augusti Luleåkalaset

7 augusti Talludden, sandsele, Sorsele

28 augusti Talludden










Kommentarer
Postat av: Gustav

huru du per varför skriver du inte upp kvarnfestivalen? :P

2010-06-04 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0