Tjugondag Knut

Idag är det dags att dansa ut granen och allt julpynt, tänk så härligt att komma ett steg närmare den underbara sommaren som väntar runt hörnet med massor av äventyr.

Jag tar mig alldeles för lite tid till att skriva blogg, ändå så kommer det upp så mycket i huvudet som man skulle kunna blogga om, rent tekniskt sett..

Bland annat så är det allt ifrån att jag äntligen har sett färdigt säsongen av Ung & Bortskämd. Ett oerhört intressant program måste jag säga. Det är nog nyttigt för många att göra en sån där resa och kan säkert vara hur kul som helst. Tänk ändå att få chansen att göra en sån där sak, inte bara för att man är bortskämd utan för att det kan säkert vara en oerhörd utveckling för en själv som person. Man lär sig mycket om sig själv, att ta ansvar, att lära sig samarbeta med andra osv osv. Nej jag hade lätt ställt upp! Tror jag, eller.. kanske åtminstone.




I veckan har man hunnit vara hem till Järvträsk och ta det lugnt. Alltid lika härligt. Spendera nästan 3 dagar i den fridfulla byn. Det gillas! I övrigt har jag jobbat onsdag och idag. Jobbade 6-16 igår och 7-16 idag så vi får se hur man jobbar imorn. Har varit en hel del att göra, så det gillas extremt mycket. Imorn lär det också bli mycket att göra, fullt av charterturister som kommer hit, det blir kul. :)

Nu ska jag ta och se lite Handboll som omväxling. Jag är ju trots allt helt ointresserad av sport så det vore väl bra med omväxling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0