2012

Då kom första uppdateringen för året. Egentligen borde den väl ha skett tidigare men har inte riktigt tagit mig tid till det. Det är väl egentligen nu man kanske skulle ha gjort en årsresumé eller liknande över året som har gått, men jag sparar den till senare. 

Sen sist jag uppdaterade har mycket trevliga saker hänt. Juldagen, mellandagsrea-shopping, Inlandskult och nyårsafton och sen mest vardagliga allmänt trevliga saker.

Nyårsdagen då jag vaknade var jag inte riktigt frisk. Kände mig febrig och hostade som en gnu och hade svårt att andas. Men jag tyckte att de skulle ge med dig och försökte sova vidare. Dagen efter var det ännu inget bättre, så de tre dagarna efter har spenderats på jouren/akuten. Igår konstaterades att jag har lunginflammation. Ska äta antibiotika nu ett tag och ta astmamedicin regelbundet så får vi se hur det ser ut sen.
Känns bara trist att inte kunna göra alla vardagliga saker. Vara ute och promenera, träffa kompisar som vanligt, äta vanlig mat osv. Te, hostmedicin, vatten och honungsvatten är i och för sig rätt gott det med :)
Så en årsresumé kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0